DRUKI

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8 w Zgierzu informuje emerytowanych pracowników Szkoły Podstawowej nr 7, Szkoły Podstawowej nr 8 oraz Gimnazjum nr 3, że komplet dokumentów dotyczących dofinansowania letniego wypoczynku w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych należy składać w terminie 22 kwietnia – 24 maja 2024 r.
Wzory dokumentów znajdują się poniżej lub można je otrzymać w szkole w budynku przy Leśmiana 1 w godz. 9 -14.
Komplet wypełnionych i podpisanych dokumentów (Oświadczenie o dochodach, Wniosek) należy dostarczyć do szkoły w wybrany sposób:
– przesłać pocztą tradycyjną,
– przekazać bezpośrednio do szkoły w godz. 9-14 (budynek przy Leśmiana 1),
– wrzucić w zaklejonej kopercie do skrzynki pocztowej znajdującej się przy wejściu do budynku przy ul. Leśmiana 1.

Liliana Sobieska – Jędruszczak
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8 w Zgierzu

WNIOSEK – plik.pdf

OŚWIADCZENIE – plik.pdf

 

Comments are closed.